Loading...
Loading...
Σύνδεση με το Δικτυακό Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Network Institute of Educational Technology με το ekpaidefsi-learningdifficulties για μαθησιακές δυσκολίες και με το ekpaidefsi-autism για Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές (Αυτισμός , Asperger) (P.D.D., Pervasive Developmental Disorders) , καθώς και με το ekpaidefsi-childrengames για ασκήσεις μνήμης με εκπαιδευτικά παιχνίδια. Doctoranytime/Xintaras , xintaras researcher in educational neuroscience . Το κανάλι μας : xintaras channel .
Επιμέλεια άρθρων του Σταύρου Ξηντάρα ψυχαναλυτή εκπαίδευσης στην ειδική παιδαγωγική με θέμα : Μαθησιακές διαταραχές , Πότε και γιατί πρέπει ο γονιός να πάει στον ειδικό παιδαγωγό / ψυχοπαιδαγωγό ; , Εκπαιδευτική ρομποτική και ειδική αγωγή στο Ιατρικό blog doctoranytime.
Σταύρος Ξηντάρας Ψυχαναλυτής Εκπαίδευσης & Γιάννης Δάρρας στην εκπομπή Reservoir του Δεύτερου Προγράμματος της ΕΡΤ με θέμα την εφαρμογή για ipad για παιδιά με διαταραχές λόγου -Ακουστικό Αρχείο. Aναφορά σε πάνω απο 300 ειδησεογραφικά διαδικτυακά κέντρα Ελληνικά και Διεθνή.
Επιμέλεια βιβλίων και της ηλεκτρονικής έκδοσης του περιοδικού υγεία.
Νέο : Διεθνή πιστοποίηση στην Εκπαιδευτική ρομποτική για πρώτη φορά για 12 Έλληνες με έναν από αυτούς τον Σταύρο Ξηντάρα .
- Ένταξη του Σταύρου Ξηντάρα στην ομάδα εκπαιδευτικών του MIT.
- Ανάπτυξη βάσεων δεδομένων με τεχνητή νοημοσύνη για εκπαιδευτικές και ιατρικές εφαρμογές.
- Ευχαριστήριο μήνυμα απο την Google για την συνολική προσφορά του Προέδρου Σταύρου Ξηντάρα.

Προδιαγνωστική αξιολόγηση μαθησιακών διαταραχών Project 1na:Η βάση δεδομένων δημιουργήθηκε από το Δικτυακό Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας NIET με πρόεδρο τον Σταύρο Ξηντάρα Ψυχαναλυτή Εκπαίδευσης με σκοπό να βοηθήσει εκπαιδευτικούς και γονείς παιδιών που υποψιάζονται ότι έχουν παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες.
Δεν είναι διαγνωστικό Τεστ , αλλά είναι βοηθητικό εργαλείο ώστε να καταλάβει ο ενδιαφερόμενος , εκπαιδευτικός ή γονέας εάν πρέπει να απευθυνθεί σε ειδικό για περαιτέρω αξιολόγηση και διάγνωση.
Είναι για διαφορετικές ηλικίες μαθητών από νηπιαγωγείο έως Στ δημοτικού με αντίστοιχες μαθησιακές δυσκολίες.
Η χρήση της βάσης είναι δωρεάν. Η απάντηση θα δίνεται εντός ολίγων ημερών.


NEO - Πρόγραμμα Ενίσχυσης Μνήμης

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για Ενίσχυση νοητικών λειτουργιών (μνήμης - συγκέντρωσης κ.τ.λ.) για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες με υποστηρικτική τεχνολογία αποκλειστικά εκπαιδευτικού χαρακτήρα , πραγματοποιούνται κατ΄οίκον απο τον Σταύρο Ξηντάρα Ψυχαναλυτή Εκπαίδευσης . Σε συνεργασία με ειδικούς επιστήμονες ψυχικής υγείας , ιατρούς , εκπαιδευτικούς κτλ.
Οι περιοχές εξυπηρέτησης : Ν. Σμύρνη , Καλλιθέα , Μοσχάτο , Π. Φάληρο , Δάφνη , Νέο Κόσμο , Κέντρο Αθηνών , Κολωνάκι , Υμηττό , Ελληνικό , Αργυρούπολη , Ηλιούπολη , Γλυφάδα .

Τηλ. Επικοινωνίας : 210 9704490 , Κιν: 6944664586 , Ώρες επικοινωνίας : 17:00 - 21:00

ΝΕΟ ! Εφαρμογή για ενίσχυση νοητικών λειτουργιών για ενήλικες με Alzheimer. Ο Σταύρος Ξηντάρας Ψυχαναλυτής Εκπαίδευσης ειδικός Ιατρικής Ψυχολογίας έχει δημιουργήσει μια βάση δεδομένων πολυμέσων (Database multimedia) που λειτουργεί σε ipad.
Είναι ένα αποκλειστικά εκπαιδευτικό πρόγραμμα υποστηρικτικής τεχνολογίας.
Η εφαρμογή διαθέτει πολλές διαδραστικές ασκήσεις ενίσχυσης νοητικών λειτουργιών (μνήμης, συγκέντρωσης, αντίληψης κ.τ.λ.) Το όλο πρόγραμμα εκπαίδευσης είναι στα Ελληνικά. Ένα επίσης μεγάλο πλεονέκτημα του είναι η εν δυνάμει ενσωμάτωση προσωπικών δεδομένων και πληροφοριών του ενήλικα με προβλήματα άνοιας στην εφαρμογή και στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η ιατρική εφαρμογή ενισχύει την ήδη υπάρχουσα ιατροφαρμακευτική αγωγή. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα πραγματοποιείται κατ'οίκον. Σε συνεργασία με ειδικούς επιστήμονες ψυχικής υγείας - ιατρούς κ.τ.λ.
Σημείωση: Δεν απαιτείται ειδικός εξοπλισμός (ipad ή Η/Υ) από τους ενδιαφερόμενους καθώς στις συνεδρίες χρησιμοποιείται ο εξοπλισμός του εκπαιδευτή (Σ. Ξηντάρας).

Εφαρμογές ανάπτυξης ακουστικής μνήμης για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες με χρήση iPad & H/Υ

Εφαρμογές ανάπτυξης ακουστικής μνήμης για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες με χρήση iPad & H/Υ, από τον ψυχοπαιδαγωγό - Ψυχαναλυτή Εκπαίδευσης Σταύρο Ξηντάρα, μέλος του δικτύου "Specials" του NOESI.gr.

NEO! Ο Σταύρος Ξηντάρας Ψυχαναλυτής Εκπαίδευσης έχει δημιουργήσει μια βάση δεδομένων , στο πλαίσιο εφαρμογών (ειδικού λογισμικού) που βοηθά στην εκπαίδευση ατόμων με προβλήματα ακουστικής μνήμης που τους δυσκολεύει να θυμούνται ή να συγκεντρώνονται. Η βάση δεδομένων έχει ήχους καθώς και ειδικές ασκήσεις ακουστικής μνήμης. Η μέθοδος στηρίζεται σε προγράμματα υψηλής τεχνολογίας χρησιμοποιώντας ακουστική Holophonics 3d sounds.

Μετά από διαφορική και αναλυτική ψυχοπαιδαγωγική αξιολόγηση του παιδιού εντοπίζονται οι περιοχές ανάπτυξης που είναι ελλειμματικές και σχετίζονται με τις λεγόμενες μαθησιακές δυσκολίες. Δημιουργείται η κατάλληλη εφαρμογή για εκπαιδευτική διορθωτική παρέμβαση, ώστε να ενισχυθούν οι δυνατότητες του μαθητή, στο να βελτιωθεί και να αντιμετωπίσει τις εκάστοτε μαθησιακές δυσκολίες.

Στόχος των εξειδικευμένων ενεργειών με την χρήση υπολογιστικών συστημάτων είναι η βελτίωση της ακουστικής και φωνητικής διόδου για καλυτέρευση της φωνολογικής ενημερότητας καθώς και της ακουστικής μνήμης του παιδιού. Με ειδικές ασκήσεις βελτιώνεται η συγκέντρωση αλλά μνήμη.

Σημείωση: Δεν απαιτείται ειδικός εξοπλισμός (iPad ή H/Y) απο τους ενδιαφερόμενους, καθώς στις συνεδρίες χρησιμοποιείται ο εξοπλισμός του εκπαιδευτή (Σ. Ξηντάρα).

Εφαρμογή για παιδιά με αυτισμό & διαταραχές λόγου στο ipad

Ο Σταύρος Ξηντάρας Ψυχαναλυτής Εκπαίδευσης, μέλος του δικτύου "Specials" του NOESI.gr, έχει δημιουργήσει μια βάση δεδομένων - στο πλαίσιο εφαρμογής (λογισμικού) που βοηθά στην εκπαίδευση ατόμων με προβλήματα λόγου (ομιλίας). Η ελληνική βάση δεδομένων περιλαμβάνει εικόνες, σχήματα, φωτογραφίες, που αντιστοιχούν σε μία τεράστια γκάμα χρήσιμων λέξων και φράσεων, που χρησιμοποιούμε καθημερινά. Ειδικές λεζάντες αναφέρουν την λέξη που αντιστοιχεί σε κάθε εικόνα. Επιλέγοντας μία σειρά εικόνων, σχηματίζονται προτάσεις, που εκφωνούνται (με αφήγηση πραγματικής ανθρώπινης φωνής) καθώς ο εκπαιδευόμενος επιλέγει της εικόνες.

Η βάση δεδομένων λειτουργεί σε iPad μέσω εφαρμογής από το App Store.

  • Η εφαρμογή, όπου εγκαθίσταται η ελληνική βάση δεδομένων, είναι διαθέσιμη για αγορά από το App Store για iPad. Σημ.: Το iPad είναι η συσκευή tablet της Apple και το App Store είναι το online κατάστημα με τις εφαρμογές (λογισμικό) που κατεβάζει ο χρήστης στη συσκευή του.
  • Η ελληνική βάση δεδομένων (εικόνες, λεζάντες, αφήγηση) που έχει κατασκευάσει ο Σταύρος Ξηντάρας διατίθεται δωρεάν από τον ίδιο προς τα μέλη του NOESI.gr, εφόσον αναλαμβάνει παράλληλα την εκπαίδευση του ατόμου στη χρήση της εφαρμογής.
  • Η εκπαίδευση στοχεύει την εξοικείωση με την εφαρμογή και όχι σε μία μακρόχρονη "θεραπευτική" συνεργασία.
  • Μόλις ολοκληρωθεί η εκπαίδευση, ο εκπαιδευόμενος και το περιβάλλον του έχουν στα χέρια τους ένα νέο εργαλείο επικοινωνίας και εκπαίδευσης στην ανάπτυξη λόγου.

Ο βασικός στόχος της εκπαίδευσης είναι να μπορέσει ο εκπαιδευόμενος να χρησιμοποιεί την εφαρμογή για να αναπτύξει ένα νέο κανάλι επικοινωνίας. Η εκπαίδευση μπορεί να συμπεριλαμβάνει και άλλα μέλη της οικογένειας ή θεραπευτές που έρχονται σε επαφή με τον εκπαιδευόμενο. Παράλληλα, σημαντική είναι και η δυνατότητα προσαρμογής των εικόνων (λέξεων) σε κάθε χρήστη, π.χ. με αντικείμενα ή πρόσωπα από το οικείο περιβάλλον του, που μπορούν να ενταχθούν στη βάση δεδομένων, με νέες εικόνες, λεζάντες και αφήγηση (π.χ. αντικείμενα από το σπίτι του παιδιού ή ονόματα συγγενικών προσώπων, π.χ. θείος Νίκος, γιαγιά Μαρία). Το κόστος της εκπαίδευσης καλύπτεπται μέσω "εργοσήμου" (καταβολή αμοιβής συν ΙΚΑ σε τράπεζα). Η χρήση της εφαρμογής ενδείκνυεται για ανθρώπους που έχουν προβλήμματα λόγου (ομιλίας) και επικοινωνίας, όπως για παράδειγμα σε άτομα με νοητική υστέρηση, αυτισμό, εγκεφαλικά, αφασία και άλλες διαταραχές της ανάπτυξης του λόγου. Το NOESI.gr αξιολόγησε το λογισμικό σε μία πλήρη παρουσίαση της εφαρμογής και της χρήση της, σε συνάντηση με τον δημιουργό της. Με δυο λόγια, πιστεύουμε ότι ήρθε σε ελληνικά δεδομένα ένα σπουδαίο εργαλείο. Είναι απλό στη χρήση του και διαθέτει μία μεγάλη βάση δεδομένων όπου προστίθεται νέο υλικό (ακόμη και εξατομικευμένα). Βασίζεται στη χρήση εφαρμογών στο iPad, για τις οποίες δημοσιεύονται συνεχώς σημαντικές έρευνες σε διεθές επίπεδο, ως προς τα οφέλη τους στη εκπαίδευση παιδιών με διαταραχές λόγου. Μας άρεσε, ότι έχει πολύ δουλειά και ελληνικό (!) μεράκι, λ.χ. η εκφώνηση λέξεων με πραγματική ανθρώπινη φωνή. Πιστεύουμε, ότι αποτελεί ένα ιδιαίτερο νέο εργαλείο στα χέρια παιδιών με διαταραχές λόγου, όσο και στο ευρύτερο περιβάλλον που ασχολείται με την εκπαίδευσή τους (οικογένεια, θεραπευτές, σχολείο).

Πώς μπορείτε να δηλώσετε ενδιαφέρον

Καταρχάς, οι εκπαιδευόμενοι πρέπει να διαθέτουν iPad. Επιπρόσθετα, θα πρέπει να επικοινωνήσουν με τον δημιουργό της βάσης δεδομένων, Σταύρο Ξηντάρα, που θα αναλάβει την εγκατάσταση της ελληνικής βάσης δεδομένων και την εκπαίδευση στη χρήση της εφαρμογής.

ΝΕΑ - ΠΡΟΤΑΣΗ

1 - Σταύρος Ξηντάρας Ψυχαναλυτής Εκπαίδευσης & Γιάννης Δάρρας στην εκπομπή Reservoir του Δεύτερου Προγράμματος της ΕΡΤ με θέμα την εφαρμογή για ipad για παιδιά με διαταραχές λόγου -Ακουστικό Αρχείο.

2 - Νέο βιβλίο του Δημήτρη Αλ. Ξηντάρα " Αν οι Αλκυονίδες διαρκούσαν περισσότερο".
Το βιβλίο του Δημήτρη Αλ. Ξηντάρα " Οι θεματοφύλακες της Ανθρώπινης Υπόστασης " του Εκδοτικού Οίκου: Αδελφοί Βλάσση.
Ένα ενδιαφέρον μυθιστόρημα επιστημονικής φαντασίας για το Σχολείο του Μέλλοντος , που "κλείνει όμως το μάτι" και στη σημερινή εκπαιδευτική πραγματικότητα.
3 - Ψηφιακά αναγνωστικά ελληνικής λογοτεχνίας multipedia.net
4 - Νέο βιβλίο του Χρ.Γεωργιάδη στην Φυσική "
μπείτε στο ... πνεύμα" τον Πανελλαδικών Εξετάσεων, όλα τα θέματα 2002 - 2010. Εκδόσεις Γεώραμα.


Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ : ΝΕΑ

GRedu | Scoop.it

Ανακοινώσεις Ψηφιακό Σχολείο

Educational TV Blog

Saferinternet.gr - Νέα

Εθνικό Κέντρο Βιβλίου - Γραφείο Τύπου

ΙΔΡΥΜΑ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ

Most Recently Added Videos for category The Arts

Most Recently Added Videos for category For Teachers and Parents

Τρίτη, 22 Μαρτίου 2011

Οι Βασικοί Όροι του Internet

World Wide Web (WWW) - Παγκόσμιος Ιστός
Είναι ολόκληρο το σύνολο των συνδεδεμένων με δεσμούς (
links) σελίδων, όπου είναι αποθηκευμένες οι πληροφορίες των χρηστών του Internet. Είναι ο όρος που περιγράφει με περισσότερη ακρίβεια τη δομή του Internet.
HyperText Markup Language (HTML)
Η
HTML, ή Γλώσσα Σήμανσης ΥπερΚειμένου, είναι η γλώσσα διαχείρισης των δεδομένων του Internet.
CyberSpace - Κυβερνοχώρος
Είναι ένας όρος που υποδηλώνει τον φανταστικό χώρο που μεσολαβεί μεταξύ δύο υπολογιστών που είναι συνδεδεμένοι στο
Internet. Είναι δηλ. οι δεσμοί μεταξύ των κόμβων του Internet.
Web Site - Θέση Ιστού
Είναι η θέση ενός υπολογιστή υπηρεσίας (
host computer), που είναι συνδεδεμένος στο Internet.
Web Page - Ιστοσελίδα
Είναι το περιεχόμενο μιας σελίδας του παγκόσμιου ιστού (
WWW).
Home Page - Αρχική Σελίδα
Είναι η πρώτη σελίδα που εμφανίζεται όταν ανοίγουμε το πρόγραμμα φυλλομέτρησης.
Uniform Resource Locator (URL) - Παγκόσμιος Εντοπιστής Πόρων
Είναι μια έκφραση που περιγράφει τη διεύθυνση μιας τοποθεσίας ιστού ή μιας ιστοσελίδας.
Domain Name Server (DNS) - Σύστημα Ονομάτων Περιοχής
Είναι το σύστημα διάθεσης των διευθύνσεων των θέσεων ιστού.
Internet Provider - Φορέας του Internet
Εταιρείες που αναλαμβάνουν να μας συνδέσουν με το
Internet.
Dial-up Networking - Δίκτυο Μέσω Τηλεφώνου
Συνδεόμαστε στο δίκτυο μέσω τηλεφωνικής γραμμής.
Host Computer - Υπολογιστής Υπηρεσίας
Οι υπολογιστές υπηρεσίας ή διακομιστές είναι οι κεντρικοί υπολογιστές που διαθέτουν οι φορείς του
Internet σε τοπικό επίπεδο, οι οποίοι εκτός από τη σύνδεση στο Internet παρέχουν και υπηρεσίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail), προβολής σελίδων κ.ά.
Server - Διακομιστής
Είναι μια άλλη ονομασία για τον
Host Computer.
Client ή Local Computer - Υπολογιστής Πελάτης
Είναι ένας υπολογιστής που είναι συνδεδεμένος με κάποιον υπολογιστή υπηρεσίας.
Gateways - Πύλες
Προγράμματα που χρησιμοποιούνται στις συνδέσεις υπολογιστών οι οποίοι λειτουργούν με διαφορετικά πρωτόκολλα και διαφορετικά λειτουργικά συστήματα.
πληροφορίες: Κέντρο ΠΛΕΝΕΤ Ν. Φλώρινας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου